Saturday, August 14, 2010

Malam Gladi Bersih

harini atopun bleh aku katakan lagi 7 jam gladi bersih akn mula. smua dh tito tp cuma aku ja yg still alive n tak hibernate.

pdhl sblm nye dh minum soya dh so senang skit nk tdo tp ntah la...lps tgk pic2 lawak trus tak leh tdo.waka waka eh eh!

time aku rasa nk tdo tba2 aku terdengar satu bunyi aneh...macam bunyi vibrate telfon. tapi masa aku cari2 takdak pn fon yg tgh vibrate.

so bila aku cari2 rupanya bunyii tu dtg dari dedek ihsan shadiqin!!! waahahahaha...dia dengkur bunyi mcm vibrate telfon tu siot. lawak lawak. dah la tu lama plak tu. smpai skrg time aku tulis ni pun aku bleh dgr dia pny vibrate maut tuhh, jajajajaja!

tapi di tengah pagi yg sunyi ni aku tiba2 tingat kat dia. tak salah kalo aku igt dia coz dia kn kwn aku jg cuma yahh bgtulah. susah nk jelaskn relationship ni. nk kata couple tak jugak... nk kata tak couple hmm mcm tak jugak... nk kata dia tak suka aku ntah la... nk kata aku tak suka dia tak jugak... hadeh mak, poning eden pikir camno nak selesaikn mslh ni.

so aku bwt kputusan utk tengok gmbr org2 encem yg aku knai utk lupakan dia bwt smentara....tapi guess wat,fb dia jg yg aku p tgk.dobo.

wat the kucing.

so i decide to go and see others fb dan aku bukak la fb org2 yg aku baru knai nihh...ternyata apa yg aku fkir ttg dia first time aku tengok dia mmg bulls eyes! tepat pada sasaran!

tak sangka psikik aku sekuat ni ye....wagagga, aku merasa bangga bwt seketika.

tiba2 d malam yg sunyi dan di kamar yg bleh di katakan agak keras ni pintu terbukak!! jeng jeng jeng. siapa itu???

alamak...

asepso dgn usher baru blk rupanya. buat gempak ja.

so nk d sambung cita blk la kn, aku rasa mmbr aku yg sorang ni agak cute. well, he was known as alex and he is still C.U.T.E till now to me ^_^

peduli hape kalu dia dh ada gf, aku cuma kata dia cute tp tak kata akucintadia maaa...hahaha.tak salah tak salah.

so skrg ni hobi aku jz tgk muka2 org cute ja.mmg mcm takdak kerja kan.lbh bek aku p keja kat tmpt keja part time aku tu dr bwt keja tak 'fadeah' mcm ni.menyampoh mek.

dah la...dah mati akal nk tulis apa.nk tdoq dlu ahh.esok pagi gladi bersihh.smua nya harus went smooth sailing.ga harus ada cacat celanya besok.sgala2nya akan di uji besok.

so all the best utk PASKIBRA 2010 and may the force be with us.

loph u ariel (less than 3)

miss u alex :P

sayang u mama papa & mommie daddie

hugs to aurora aftermath

gudnite kisses to my fellow mates indah n skna.

No comments: