Wednesday, July 14, 2010

Si Tomblok Akhirnya Pulang

akhirnya seperti yg dikatakan di title, si tomblok pulang .... siapa itu si tomblok??

si tomblok itu ....
yahh, si tomblok la.

nama sebenar harus dirahsiakan. s&p.
aku puas sbb akhirnya dia balik jugak. so dua warga emas yg plg aku sayang dan cinta itu akan merasa senang hati dan aku tak la di omelin trus2an. cape deh.
mom n dad - warga emas :P

masa dia balik tadi aku tgh tgk cita Sejuta Cinta Marshanda, so tak leh nk smbut dia dgn kompang dan pancaragam, LOL.
wajah ashraf mengalihkan duniaku dari si tomblok, wakakaka. jgn marah bcl.

mending baim la, dia kn blum kahwin :P

neway, so glad that he came back home today. si tomblok's wife told me dat tomblok misses me so much.

yaya watever. tomblok will never said dat. he maybe a sweet husband but he aint a sweet brother. muahaha. but i wish he is tho :'(

 
so sweet~

tp lps dh lama tak jumpa guess wat we chatted about ?? 

Games!!!

I guess he and i only have 2 thing in common, either games or cats. he love cats and i do too. the thing is the cat will choose him more than chosing me. that's why i kinda envy him.how come all the cats can juz 'click' to him but not me. envy mode on.

besok aku nak mintak dia blanja aku mkn...tak kira.time dia ada kat umah ni la aku nk peras dia habis2an. 
nk mintak dia blanja fish n chips yg sedap kat food court dekat The Cove.






then nak mintak dia blanja Roti John kat tanjung tokong ...


tapi harus diingatkan, gambar2 ni hanyalah sekadar gambar hiasan. mknn yg asli nya nnt aku baru update kalu dah dapat. tapi yg pasti roti john kat tanjung tokong mmg THE BEST! 

dalam banyak2 roti john,utk aku cuman dkt situ yg plg best dlm area Penang. mayo dia banyak,sos pun banyak,daging dan telur mmg plg best!sehingga menjilat jari dan plastik lah.

time to zzzzzzz ...

tomoro hopefully they call me and ask me to go intvw. kinda bored at home n do nothing.

ini la si tomblok kalu nk tauuu ...

comel tapi nyebelin~

No comments: