Wednesday, June 9, 2010

sepertinya rencana untuk pergi ke jakarta pada bulan jun ini gagal....kerana tak tempah tiket awal2.buat perancangan awal tapi tiket tak mo pulak tempah awal2,bijak ke tak.

tapi aku ttp harus meneruskan usaha ku untuk pergi ke jakarta tanpa mama dan papa untuk merasa independent dan merasa betapa susahnya hidup sendirian di dunia luar yang penuh dengan dugaan tak terkata.

aku harus mulai dari nol lagi dan kali ni aku takkan membiarkan pisang berbuah dua kali dan akan ku pastikan segala persiapan awal terutamanya tempahan tiket telah ku buat dahulu, dan memastikan bahawa aku tidak mempunya sebarang jadual untuk dipenuhi sepanjang waktu aku ingin berlibur.kalu tak fikiran tak akn mungkin tenang.

oppsss...nampaknya its time for me to hibernate.ubat yg doktor bagi ni betul2 buat aku mengantuk tahap cipan yang teramat.mata dan kepala terasa amat berat hendak di buka dan di angkat.

nite bloggers <3

No comments: